12/25/2011

Julegaver


Den bedste jeg fik var helt klart min nye mobil, en Samsung Galaxy S2! Udover den har jeg fået en sort Essie neglelak, et guitarprogram til min computer, et års abonnement på Boligliv, Sjælefanger af Alyson Noël, Troskab af Maggie Stiefvater, et parfumesæt fra mine to schefer fra Søstrene Grene og et gavekort til en valgfri boghandel fra de to bibliotekarer på min skole, siden jeg også arbejder der. Min far vil sende nogle penge, så jeg kommer lidt tættere på min Macbook pro.

Jeg fik også en lyserødt håndklæde med hunde på fra min hund. Til min fødselsdag gav han mig en pude med en hund på... Man skal jo give de gaver, man selv gerne vil have, siger min mor jo :)

Nu jeg er i gang kan jeg jo også lige fortælle om de gaver jeg fik til min fødselsdag her i december. Den bedste var et gammelt afsyret skab, jeg havde ønsket mig, og det er helt perfekt! Så fik jeg også lidt penge, et sort sengetæppe og den der pude. Og et par sko fra Kina, jeg desværre ikke kan passe så godt :( Vi må se, om jeg kan gå dem lidt til.

Men jeg er rigtig glad for mine gaver, hvad har I fået, og er I også tilfredse? :)

1 comment:

  1. Sød blog, tag endelig et kig på min blog :-)

    Knus Nanna.

    http://nannaeverythingiknow.blogspot.com

    ReplyDelete