10/15/2011

Nyt arbejde

Der åbner snart en Søstrene Grene i Randers. Og jeg har fået arbejde der! Det er nu ved at være et stykke tid siden, men i går var jeg så til et lille møde, og skulle møde de andre piger. Alle virkede utroligt søde! På torsdag skal jeg til butikken i Viborg og læres lidt op, og det er jeg lidt nervøs for, men det bliver nok også meget spændende. Jeg skal bare huske at smile og høre efter :)

Og jeg har fået 19 faste læsere! Det er jeg vildt glad for. Tusind tak! (Nu skal jeg bare op på noget nær 300 ligesom Mathilde) som om det sker, det er jo helt vanvittigt så mange faste læsere de har :D

2 comments:

  1. Anonymous10/25/2011

    Hvornår har du første arbejdsdag? :-)
    Og hvor er det den kommer til at ligge?

    ReplyDelete
  2. Over for Modecenteret, i den der forretning, der engang hed Tinas børnetøj :) Den åbnede i fredags, hvor jeg også var der, men har egentlig arbejdet der hele ugen inden den arbejdede :)

    ReplyDelete