9/06/2011

Forest feet


Undskyld, jeg har forsømt bloggen lidt på det seneste. Men jeg har altså bare haft så travlt. Min klasse er i praktik i den her uge, jeg i en blomsterhandel. Heldigvis blev det i min yndlings blomsterhandel, men jeg skal i uge 41 på Randers Kulturhistorisk Museum, hvilket jeg glæder mig meget til. Jeg har altid interesseret mig for arkæologi.

Nå, men det har i hvert fald været rigtig hårdt i den blomsterhandel, mest i går. Jeg arbejdede fra 09.00 til 17.30, og skulle så hjem og spise, tage et lyn-bad og så over og sove ved Mathilde (som kunne blære sig med kun at have arbejdet fra 10.00 til 14.00). I dag arbejdede jeg fra 09.00 og fik så lov at tage hjem 14.00 (puh, en masse tal jeg smider i hovedet på jer). Men jeg lavede i hvert fald den her krans, det tog mig ret lang tid, men en kunde sagde faktisk hun syntes den var rigtig sød, og hun vidste jo ikke engang det bare var lille praktikant-mig der havde lavet den! :) Jeg gik lidt rundt i butikken og kiggede på de andre kranse efter inspiration, og kom så frem til at lave kransen lidt skovbundsagtig med kogler, mos, husløg, lyng og bark. Og jeg fik lov til at tage den med hjem til min moar (som blev ret så glad).

Ellers har jeg bare gjort rent og klippet og bundet grankogler. Men jeg får hver dag en times frokostpause hvor jeg kan tulle rundt i byen eller hvad jeg nu vil. Så i morgen har jeg aftalt med Tul at vi tager på en café i min pause og spiser lidt 12.00, inden hun skal møde 13.00.

Og jeg har lektier for.

No comments:

Post a Comment